NEO Interactive kulcsszót tartalmazó cikkek
Találatok a következő kulcsszóra: NEO Interactive
A Neo Interactive kutatása számos érdekes adatot mutat be a magyar Viber felhasználókról
Az emberek egyre inkább a privát csatornáikon keresztül fogadnak és osztanak meg tartalmakat. A csevegőrobot, a social media platformok új generációja sokkal személyesebb, azonnali kommunikációs kapcsolatot biztosít a felhasználóval, amely már túlmutat a klasszikus tömegkommunikáción.
Alerant a neo-nál
A neo készítette az Alerant Informatikai Rt. online kampányát az MKI-val (Marketing Kommunikációs Intézet) együttműködésben.
Megújult a Helikon Kiadó weboldala
A neo készítette a Helikon Kiadó új weboldalát. A kiadó meghívásos tenderen választotta ki az online ügynökséget.
A Te életed, a Te zenéd, a Te portálod: Soundwave.hu
A Coca-Cola SoundWave elnevezésű zenei programjának hazai internetes portálját a neo fejlesztette. Az oldal szolgáltatásai több lépésben jelentek meg, ezen a héten, utolsó elemként, az online szerepjáték indult el.
Vadmálna boy - gerillamarketing a neten
A Coca-Cola Magyarország Fanta Vadmálna újra bevezető kampányának részeként rendhagyó internetes megjelenéseket is használt, amit a Neo Interactive tervezett és bonyolított.
neo: Szenassy.com
Elkészült Szénássy Alex, az Ogilvy & Mather korábbi vezető kreatívigazgatójának weboldala a neo gondozásában.
Úttörő megoldás az online médiatervezésben
A NEO Interactive bonyolította az első magyarországi valódi felhasználó (real user target) alapon indított kampányt az Adverticum Networkön. A kampány technológiai hátterét az Adverticum Rt. adservere adta, amely új funkcióval, a valós felhasználó alapú kampány-indítás lehetőségével bővült. Az új fejlesztésnek a NEO által gondozott Invitel kampány volt a tesztje, amely minden szempontból a várakozáson felül teljesített.
Cikkgyűjtő
További híreink
Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció
Komoly szakmai kritériumok alapján választotta ki a világ 250 legjobb EdTech cégét a TIME magazin és a Statista. A hétezer cégből két pillérre – a pénzügyi erősségre és az iparági hatásra – épülő pontrendszer alapján állították össze a listát, amelyen a magyar Xeropan az előkelő 35. helyet szerezte meg, az európai cégek között pedig a 11. lett és egyben az egyetlen magyar vállalat a nemzetközi ranglistában.
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.